ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


שיווק גורילה לגרילה

הכנת השטח לשיווק אגרסיבי

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.

שיווק גורילה לגרילה

אם אתה הבעלים או מתפעל של עסק קטן, עליך לקחת צעד אחורה ממרכז העיניינים של החברה. כיזם, אתה נדרש ללבוש כובעים רבים. אתה יכול להיות מקצוען בפעולות היומיומיות אך אולי תזדקק לעזרה בתחומים כגון: פיננסים, ביטוח, ראיית חשבון, שירותי פרסום ושיווק או שירותים משפטיים. אם האינסטינקט שלך הוא למהר ולחתום חוזה עם חברה מסחרית גדולה קחו צעד אחד אחורה וחישבו שנית לשכור יזם כמוך.

תאגידים דורשים משרתים מקצועניםבשכר גבוה יותר, למרות היוקרה ושילוב הניסיון של מנהלי חלק מהחברות ייתכן שתצטרכו לחתום עם איזה תותח מכירות מתחיל שמתחמם להופעתו הראשונה. גם אם אתה פוגש את אותו התותח בפגישה ראשונית ייתכן כי לעולם לא תפגוש אותו בשנית. פרילנסרים ויועצים מסויימים עשויים להיות משווקי גרילה הפועלים מבית העסק שלך. הם נוטים יותר לעבוד בשעות לא מסורתיות ויהיו זמינים אלייך בשעות לא שעות בערבים וסופי שבוע. העמלות ותוכנית התגמול שלהם עשויה להיות יותר גמישה משתוכלו למצוא.

בעת שכירת יועצים, חפש את אלה עם ניסיון בעבודה עם יזמים. מקור טוב להתייעצות מושלמת הוא מוסד הבנקאות שלך. הבנקאי שלך עשוי למסור לך רשימה של עסקים מקומיים באזור שלך שמעסיקים יועצים עצמאיים. כל זמן שהחברות האלו לא נמצאות בתחרות ישירה אתך הם עשויות להציע את עזרתן. כאשר הייעוץ הוא כמותי ראיין אותם ביסודיות, שאל שאלות רבות אודות התרומה שלהם לעסקים אחרים. בקש המלצות כדי להתקשר ולשאול ולאחר מכן תחזור אליהם בתשובה. שיווק גרילה

לפניכם מספר טיפים ועצות להתמודדות עם יועצים ופרילנסרים בתעשייה:

* חשבונאות – כאשר מראיינים יועצים עצמאיים חיקרו את הרקע, ההכשרה והמודעות שלהם לחוקים ולרגולציה של עסק קטן. אם אינך מסוגל למצוא פרילנסר, תישקול לשכור את שירותי חברה קטנה או מחלקת עסקים/יזם של חברה גדולה אחרת. להם יהיה הניסיון המעשי עם חברה ומורכבות בסדר גודל כמו שלך.

* חוקים – הימנעו מרשימה כאן, לא משנה כמה מיומן או חסכוני אתה זה עשוי להופיע ובהפתעה. מצא עו"ד שמתמחה בדיני חוזים, חפש אחד שכבר סייע ללקוחות בתחילת הדרך, להגדיל את העסק או להנפיק לציבור. למרות שזה נראה יקר מדי מכדי לשמור על עו"ד ללא צורך, אחזקה באחד כזה יעזור לך במידה וניתקלת בבעיה לא צפויה.

* יחסי ציבור ותקשורת שיווקית – לעיתים קרובות חברות יחסי ציבור קטנות מנוהלות ע"י אנשים נע ונד שעוזבים תפקיד בכיר בחברות יוקרתיות כדי לפתוח חנות משלהם. אפילו חברות קטנות יש להן אותה גישה לעריכת לוחות שנה, תערוכות ורישומי סמינר ומשאבים באינטרנט כמו לחברות אחרות גדולות. הם עשויים להיות במגע עם מעצבים, קופירייטרים ומתכנתי אינטרנט שאוהבים את עצמם מציעים שיעורים עצמאיים ובלתי תלויים סבירים.

* כל האחרים – אותם חוקים שצויינו לעיל חלים על יתר בעלי המקצוע בתחומים כגון: פיננסים, ביטוח, השקעות, כוח אדם, תקשורת ומערכות מיחשוב. חפש אחר יועצים שעבדו עם יזמים בעבר ובמידת האפשר מומחה שמבין בתעשייה שלך וצרכיה המיוחדים של החברה שלך.

תגיות: