ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

הטעויות שאינכם רוצים לעשות

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.

שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

1. לקפוץ על הטרנד החדש רק בגלל שזה מרגש יותר מדברים אחרים

זה קורה כל הזמן. תמיד יהיה לחץ משמעותי מהעמיתים, שותפים ואף מתחרים שלכם לחדשנות, יצירתיות ולהובלה. זה העבודה שלך לנווט את עמיתיך לטכנולוגיה הנכונה עבור העסק שלך. אל תבזבז כסף על דברים שנראים טוב ונוצץ אך לא מצליחים לספק תועלת עסקית מוחשית – מעסיקים בהווה ובעתיד יודו לך. אין זה אומר שלא תוכל להיות הרפתקן אלא נדרש רק לקבל החלטה מושכלת.

2. חשיבה דיגיטלית היא התרופה לכל בעיותיך

פיתרון טכנולוגי הוא לא תמיד הפיתרון הנכון. חשוב על אנשים, תהליכים וכל דבר שקופץ לך לראש, אפשרויות אחרות עשויות להיות זולות יותר ואפקטיביות יותר מפניה ישירה לטכנולוגיה.

3. להמעיט את המורכבות של פרוייקטים דיגיטליים מהותיים

כיום כמעט לכל אחד יש אתר אינטרנט, כמה קשה זה יכול להיות?! אם אתם שומעים מישהו אומר זאת רוצו כל עוד נפשכם בכם. בניית אתר אינטרנט הגון מהתחלה או ביצוע עדכון משמעותי יכול להיות מאוד קשה ולכן אל תצפו לשום דבר אחר. הנהלה בכירה ואחראית אשר מבטיחה את הצורך לקחת ברצינות פרוייקט ובמידה מספקת יהיה הצעד הגדול בדרך לכיוון הנכון.

4. לא לבנות אמצעי מדידה לכל דבר שאתם עושים

אחד הדברים הטובים בדיגיטלי הוא היכולת למדוד וללמוד במהירות מה עובד טוב עבורך, אבל תוכל לעשות זאת רק אם תיקח את המדידה ברצינות, תקציב למדדים ודו"חות עם כל קמפיין או שתיאבק להפגין את הערך והיכולות שלך.

5. הנחה של דברים ימריאו באופן טבעי

אתה רואה כל כך הרבה רעיונות חדשניים אשר יושבים בשקט ומעלים אבק. תבטיח את היישום שלך, אביזר, מוצר, וידאו, יישומון משחק משולב כראוי לאסטרטגיית התקשורת שלך אחרת אף אחד לא ימצא את זה ולא יהיה בשימוש. רק מפה לאוזן ייקח אותך רחוק.

6. הסתמכות על חברות או צדדים שלישיים אחרים לכל פרט מומחיות טכנית

הם יובילו אותך במעלה שביל הגן, ליצור מערכת יחסים המושתת על אמון זה דבר טוב ויפה אבל אל נא תיהיה נאיב להאמין שלחברה ששכרת איכפת רק לאינטרסים שלך. הבטח כי לצוות שלך יהיה ככל שניתן זיקה לטכנולוגיה בסיסית ולא רק רקע דל. אחרת אתה תשוכנע להשקיע בדברים שלא בהכרח תצטרך עבור העסק שלך.

7. יצירת יישויות חברתיות ללא כל התחייבות לטווח ארוך 

חברתי פירושו אנשים ואנשים ולא טכנולוגיה נחשבים לעוגן של כל אסטרטגיה חברתית. אין דבר גרוע יותר מאשר להסתכל בדף הפייסבוק העסקי ולגלות כי הוא אינו מעודכן במשך מזה מספר חודשים! או גרוע מכך שנשאלה שאלה ע"י לקוח מיותמת מתשובה! ברגע שאתה עובר למדיה החברתית אין דרך חזרה ולכן תבטיח תקציבים ואנשים לשמר את השיחה במדיה החברתית.

8. עדיפות של לכידת נתונים

לכל אחד יש מטרות לייצר אבל עדיפות לקוח פוטנציאלי על לקוח במסד הנתונים בפועל ועכשיו הינו חטא גדול. צור טפסים קצרים לא ארוכים – תמיד תוכל למלא את החסר. נהל שיחה באווירה טובה עם הצוות שלך וודא שהם ייתנו את לבם.

בונוס חטא נוסף – שימוש בדפי אנימציה בחוברות אונליין

אל תעשה זאת, אף פעם! אין שום נסיבות שבו זה יהיה מוצדק לשימוש. הם לא פרמיום, הלקוחות שלך לא ימצאו את זה משעשע, הם לא נגישים, לא טובים לשימוש מודפס ואפילו לא לצרכיי קידום אתרים וקשה לתרגום. רק לעיתים רחוקות הם ניתנים לשימוש ללא תוכנת צד שלישי או חיבור לאינטרנט. אל תעמידו פנים שהאינטרנט הוא מימד או מדיום אחר לחלוטין מכיוון שהיא פלטפורמה לא רעה כלל ליח"צ, שיווק וקד"מ.

תגיות: