ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


Passion בהפקת אירועים יוצרת את ה-Smile שלכם בסוף האירוע

הפקת אירוע נכונה מצריכה אופי

לעולם הפקות האירועים אין סוף, ישנן אינספור סוגי הפקות, הפקות קטנות והפקות ענק, הפקות חתונה, הפקות ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות אירועי גיבוש למיניהם ועוד. הבעיה האמיתית מתחילה כאשר כולם חושקים באירוע מקורי ויצירתי, מה שנשמע כמו חלום שרובם לא מצליחים לממש.

Passion  בהפקת אירועים יוצרת את ה-Smile  שלכם בסוף האירוע

בפני מפיקי האירועים עומד המבחן האמיתי, זהו המבחן שיקבע אם האירוע יהיה לשביעות רצון כולם, בעלי ובאיי האירוע כאחד. שכן, אירוע מוצלח ואטרקטיבי, יוצר תדמית חיובית לבעלי האירוע ואף לחברת ההפקות, מה שעתיד ליצור אירועים נוספים בעתיד וימשוך לקוחות גדולים יותר עבורם .

ובכן, איך יוצרים אירוע יצירתי בעולם של אירועים ללא תחתית? חשוב לדעת שנדרש אופי מסוים לתפקיד זה. כל אחד יכול להיות מפיק, אבל לא כל אחד יכול להיות מפיק טוב. מעבר לידע, הניסיון שנרכש עם השנים והקשרים, אם אין כישרון, תשוקה ואהבה לעולם האירועים, האירוע יעשה במתכונת משוכפלת מפעם לפעם. היצירתיות בתחום הזה באה עם שילוב כל התכונות הנדרשות למפיק מוצלח. אם אין לך להט מספיק להפקת אירוע של פעם בחיים, כל פעם מחדש, הדבר יתבטא ויורגש . אז כדי להיות יצירתיים, צריך לדעת "לשבור מוסכמות", "לצאת מהמסגרות", להיות פתוחים לקבל רעיונות חדשים, שטרם נראו קודם. ובכך ליצור אירוע מבודל, מקורי ומרשים . היצירתיות היא אמנם מחשבתית אך נדרש את האומץ להוציא אותה לפועל.

תפקידו של המפיק מעבר לכך שהוא אחראי על יצירת האירוע המושלם עבורכם, האירוע שייצור את הרושם מול האורחים שהזמנתם, הוא אחראי על להוריד מכם את כל העול, הנטל והדאגות של תקלות ושינויים פתאומיים ובלתי צפויים במהלך האירוע. וכל זאת על מנת שבעלי האירוע יתעסקו בלהנות באירוע שהשקיעו וציפו לו כל כך בכמיהה.

מיותר לציין כי יתרון העל של הפקת אירוע ע"י חברת הפקות הוא הניסיון, הידע וההיכרות העצומה עם הספקים בתחום . אופן העבודה השוטפת עם ספקי האירועים מאפשרת התגמשות במחיר, משא ומתן עבור לקוחות מיוחדים ועיסקיים, ויוצרת מענה מלא עבור בקשת בעלי מקצוע מהטובים והמומלצים בתחום .הכרות עם הענף יוצרת קלות באירגון האירוע לחסרי הניסיון. מתן בחירה של בעלי מקצוע מהמובחרים בענף יוצרת תחושת סיפוק בפני בעלי האירוע, אמנם האירוע מופק ע"י מפיק אך גם להם יש את הזכות לברור ע"פ רצונם ודעתם האישית, ולהיות מרכיב בלתי נפרד מארגון האירוע. כפי שציינו עד כה, מפיקי האירועים הם בעלי תאווה למקצוע, אשר תורמת משמעותית לאירוע שלכם, חרף הניסיון העתיר שלהם בתחום הם עלולים לשדרג אירוע פשוט לאירוע אקסקלוסיבי, מקורי וייחודי עבורכם .

תגיות: