מארלי הוא מותג של מוצרי סאונד ואביזרי האופנה של The House of Marley" " , הוקם ב-2010 ע"י בניו של בוב מארלי. המותג נאמן לערכים של איכות, דאגה לסביבה ואחריות קהילתית.
השקת המותג בארץ התקיימה לפני כחצי שנה ונכון להיום קיימת חנות דגל אחת בדיזנגוף סנטר ת"א. מוצרי המותג משווקים ברשתות: התו השמיני, מגה ספורט, איידיגיטל ועוד..
מסר האחדות של בוב מארלי - One Love, One World " " מנחה כל פעילות של המותג ולכן המוצרים הם לא רק הכי איכותיים ויפים, הם גם עשויים מחומרים ממוחזרים ומיוצרים עם דאגה לסביבה.
כחלק ממהלך חיזוק המותג וחיזוק הקשר בין הלקוח ובין החברה, ביצענו פעילות ייחודית אשר התקיימה בכיכר רבין. הפעילות כללה מהלך שיווקי ופרסומי: צוותי דיילות "כבשו" את הכיכר והעניקו למבקרים את "חווית" השימוש באוזניות של "מארלי".
את הפעילות ליווה הוואן House of Marleyהעולמי..., .והמבקרים בכיכר זכו גם בהנחות משמעותיות ברכישת מוצרי המותג במקום.
הדיילות של מארלי, דאגו ליצירת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ואף להגברת המודעות אודות המותג וערכיו. בעקבות הפעילות בלילה לבן והחשיפה הגדולה , דווח ע"י המותג שאף מחזור המכירות בימים שלאחר מכן בחנות הדגל עלו באופן משמעותי.
את כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות שלקחו חלק משמעותי בפעילות ביצעה חברת "הולמרקום", אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.