ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


לראשונה בישראל: השקת משחק בטכנולגיה חדשנית

"קאזולו" - השקה עולמית חנוכה 2014

חברת NC-Artsהחליטה להשיק את המוצר בארץ בחופשת החנוכה 2014 ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בנקודות מכירה.

לראשונה בישראל: השקת משחק בטכנולגיה חדשנית

הילדים של היום חיים את הרגע, הם ממצים מהר ומשתעממים מהר. לכן משחקים רגילים כבר אינם מעניינים אותם והם מחפשים ריגושים וחוויות חדשות. כמו כן ההורים בימינו מבינים שעל מנת שילדיהם לא רק ישבו מול המרקע אלא גם ינועו ויעשו פעילות גופנית, עליהם להשתמש בטכנולוגיה מספיק מעניינת ורלוונטית לימינו. אחד האמצעים שתופסים תאוצה לאחרונה בקרב חברות המייצרות משחקים, הוא שימוש במציאות רבודה. מציאות רבודה היא למעשה טכנולוגיית מחשוב מיוחדת המשלבת אלמנטים וירטואליים ביחד עם הסביבה הטבעית בזמן אמת. הטכנולוגיה מציגה איורים וצלילים על המרקע שמשתלבים בסביבה האמתית והופכים את המציאות הזו לאינטראקטיבית. חברתNC-Arts הישראלית הצליחה להשתמש בטכנולוגיה הזו וליצור משחק המשלב לוח משחק ואפליקציית סלולר – 'קאזולו'.

החדשנות של קאזולו היא בשימוש באלגוריתמים מיוחדים המאפשרים רמת דיוק של תנועה שלא נמצאת עד היום באף משחק סלולר, עובדה זו מאפשרת למשחק לא רק לדעת היכן השחקן נמצא, אלא אם הוא התכופף, קפץ או התרחק, כל עוד הוא מכוון את המצלמה ללוח המשחק שעל הרצפה. מגוון המשחקים של קאזולו מאלצת את השחקן לא רק לנוע במהירות אלא גם לחשוב בצורה מהירה וטקטית, לכן הם מפתחים את הילד במגוון תחומים. המשחקים עצמם בעלי אינטליגנציה ולא מאפשרים לילדים להיות שאננים. כמו כן, המשחק בנוי בצורה מתוחכמת המתאימה עצמה למשטח שעליו המשחק נמצא. לדוגמא כאשר השחקן יורה על משטח מעץ הצליל יהיה שונה מאשר כשהוא ירה על שטיח לדוגמא. ויותר מכך, המשחק מתאים עצמו לסביבה בצורה זו שאפילו החורים הנפערים כביכול במשחק יותאמו לצבע ולמרקם של המשטח שעליו המשחק מונח. כל האלמנטים הללו יוצרים תפיסת מציאות שבמה המשחק עצמו משתלב במציאות הקיימת ובכך השחקנים המשחקים בו נלהבים לשחק בו, חושבים שצורה טקטית וחכמה ולא מפסיקים לנוע. 

בעתיד, בעלי החברה מבטיחים שהמשחק ידע אף להשתמש בחפצים הנמצאים בסביבה של המשחק והדמויות יוכלו לטפס על כיסאות או חפצים הנמצאים בסביבה, ובכך להעמיק את המציאות הרבודה ואת החוויה של המשחק.

אך מעבר לטכנולוגיה המפותחת והמעניינת של המשחק, הדבר הכי רלוונטי מבחינת ההורים הוא המחיר. לוח המשחק מגיע במחיר מצחיק של חמישים שקלים סך הכול והאפליקציה זמינה בחינם בכל הניידים החכמים. מכיוון שעולם התוכן של המשחק כל הזמן מתפתח וגדל מפתח והאפליקציה מתעדכנת כל פעם, ההוצאה הכספית למשחק זה היא כמעט מזערית יחסית למה שהילד מקבל.

חברת  NC-Artsהחליטה להשיק את המוצר בארץ בחופשת החנוכה 2014 ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בנקודות מכירה. בשל העובדה שהמשחק מוכר את עצמו באמצעות חוויה לא ניתן היה לשווק אותו באמצעים קונבנציונליים ולצפות לעליה גדולה במכירות. לכן השיווק נעשה על ידי כשישים דיילות ודיילי מכירה בעלי אוריינטציה לא רק מכרתית אלא גם טכנולוגית, הדיילים היו ממוקמים בנקודות מכירה אטרקטיביות בפריסה ארצית רחבה,  בחנויות משחקים בהם המשחק כבר נמכר. על מנת לשכנע את הילדים להתנסות במוצר, הדיילים לא רק מכרו את המשחק, אל גם שיחקו בו והציגו לילדים כיצד משחקים בו. כדי שהפעילות הזו תהיה אפקטיבית ומוצלחת היה צריך לקחת בחשבון שלושה אלמנטים עיקריים: תזמון, מיקום ודיילים.

מבחינת התזמון, הפעילות התקיימה בזמן חופשת חנוכה שהיווה תזמון מושלם בשל שתי סיבות. הראשונה היא הילדים נמצאים בחופש מהלימודים וההורים מחפשים להם תעסוקה, לכן הם מביאים אותם עימם לקניות ולחנויות משחקים. שנית בתקופת החנוכה מקובל שההורים קונים מתנות לילדים, ולכן יכנסו יותר לחנויות המשחקים.

מבחינת המיקום, נקודות המכירה היו למעשה רשתות וחנויות צעצועים מובילות ונבחרו בקפידה על ידי בדיקה מוקדמת של חנויות. החנויות נבדקו מבחינת כמות הטראפיק בחנות בשעות הפעילות.

מבחינת הדיילים: הדיילים נבחרו בקפידה על ידי חברת הקד"מ על מנת שיהיו ייצוגיים, אנרגטיים ובעלי אוריינטציה טכנולוגית ומכרתית. הדיילים שנבחרו היוו את הפנים של המוצר בכך שהציגו לילדים כיצד משחקים במשחק, הסבירו על היתרונות שלו ומכרו את המוצר להורים.

שילוב מוצלח של שלושת האלמנטים הנ"ל הביא לכך שהפעילות הייתה מוצלחת, אפקטיבית ועשתה גלי מכירה ממושכים. את הפעילות ביצעה בפועל חברת 'הולמרקום', אשר הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בפעילויות קד"מ חווייתיים בפריסה ארצית גדולה. 

לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן

תגיות: