ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


"יום פתוח"

אוניברסיטת ת"א 13/2/15

מדי שנה פותחת אוניברסיטת תל אביב את שעריה עבור מועמדים ללימודי תואר ראשון וללימודים מתקדמים. היום הפתוח מאפשר למועמדים להתרשם מהאוניברסיטה תוך התחשבות במגוון רחב של היבטים, החל ממקצועות הלימוד וההבדלים בין המסלולים השונים וכלה בחיי החברה בקמפוס.

"יום פתוח"

בדומה לשנה שעברה, גם השנה עמדה חברת "הולמרקום" באתגר תפעול היום הפתוח באוניברסיטת תל אביב בהצלחה. מדובר באירוע הכולל אלפי אורחים ודורש כמות אדירה של דיילים ודיילות שיוכלו לייצג את האוניברסיטה בצורה המיטבית. פעילות בסדר גודל כזה דורשת תכנון מוקפד, איתור כח אדם איכותי ותפעול לוגיסטי מורכב ופרטני אל מול עשרות דיילים. בכל הפרמטרים הפגינה חברת "הולמרקום" יכולות ניהול וארגון שהובילו להצלחת היום הפתוח פעם נוספת.

מה זה בעצם "יום פתוח"? מדי שנה פותחת אוניברסיטת תל אביב את שעריה עבור מועמדים ללימודי תואר ראשון וללימודים מתקדמים. היום הפתוח מאפשר למועמדים להתרשם מהאוניברסיטה תוך התחשבות במגוון רחב של היבטים, החל ממקצועות הלימוד וההבדלים בין המסלולים השונים וכלה בחיי החברה בקמפוס. במהלך היום הפתוח עומדים לרשות האורחים נציגי שירות (רובם סטודנטים מהפקולטות השונות) אשר שמחים לענות על כל שאלה. בנוסף, חברי סגל מקיימים הרצאות ופגישות ייעוץ, כך שניתן לאסוף מידע מזוויות שונות - המרצים יוכלו למסור מידע מקיף אודות תכנית הלימודים ואפשרויות תעסוקה, והסטודנטים יוכלו להתייחס להיבטים כמו רמת העומס וההווי בפקולטה.

המועמדים ללימודים מסתובבים באוניברסיטה ומקבלים מידע מהימן מהשטח. במקום להסתמך על מאמרים או אתרי אינטרנט שלא עודכנו, המבקרים מקבלים את המידע העדכני ביותר ויכולים לבנות לעצמם תמונת מצב מדוייקת ככל הניתן. מעבר למידע יבש לגבי תנאי קבלה והקורסים שכוללת כל תכנית לימודים, אורחי היום הפתוח נחשפים לאווירה הסטודנטיאלית, חיי החברה, מחיר ותנאי המגורים במעונות או לחילופין בדירות שכורות בקרבת מקום ודרכי ההגעה לאוניברסיטה. שיקולים אלו ורבים נוספים כביכול אינם רלוונטים לבחירת מסלול הלימודים, אך הם מהותיים ועשויים לקבוע את אופי הלימודים וסגנון החיים של הסטודנט.

לאורחים ביום הפתוח מומלץ לנצל את ההזדמנות, שכן מעבר למידע נגיש ובדיקת טיב הפקולטות, פעמים רבות יוכלו לקבל הטבות מהאוניברסיטה. חשוב לזכור כי אחת ממטרותיו של היום הפתוח היא לשווק את אוניברסיטת תל אביב ולנסות להגדיל את מספר הנרשמים, לכן פעמים רבות יוצעו הטבות והנחות לנרשמים במסגרת היום הפתוח – לדוגמה, פטור מתשלום דמי ההרשמה. בנוסף לתמריצים לנרשמים במקום, נעזרת אוניברסיטת תל אביב בדיילות קד"מ במטרה להבטיח התנהלות יעילה וזורמת של הפעילות. אירוע בסדר גודל שכזה עלול להיות מסורבל ומבולגן וכך להזיק למוניטין של האוניברסיטה, לכן חשוב למוסד לדאוג שהיום הפתוח יתנהל בצורה חלקה וייצור רושם מכובד. לצורך כך, פזורים עשרות דיילים ודיילות אירועים מטעם חברת קידום מכירות ברחבי האוניברסיטה המכוונים את האורחים, עוזרים להם להתמצא בין הפקולטות השונות וכך מסייעים לשמירה על הסדר ביום הפתוח.

תגיות: