ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


באצ'י – הדרך המיוחדת שלך לומר "אני אוהב/ת אותך" באיטלקית.

דיול חוויתי ברשתות שיווק

נשיקה היא אחת הדרכים הכי קסומות לבטא את הרגשות שלנו כלפי בן/בת הזוג שלנו.סיפור האהבה המיוחד של בונבוניירת באצ'י התחיל אי שם בשנת 1922 בעיירה בשם פרוג'ה שבאיטליה. צעירה שעסקה בהכנת שוקולדים החליטה לעשות מחוות אהבה לאהוב ליבה והכינה שוקולד מיוחד שאותו מילאה באגוזי לוז וקראה לו "Cazzuto"(אגרוף באיטלקית) מאחר והשוקולד הזכיר אגרוף בצורתו. לכל בונבוניירה כזו היא צירפה פתקי אהבה שונים על מנת להדגיש את אהבתה הרבה לאהובה.

באצ'י – הדרך המיוחדת שלך לומר "אני אוהב/ת אותך" באיטלקית.

נשיקה היא אחת הדרכים הכי קסומות לבטא את הרגשות שלנו כלפי בן/בת הזוג שלנו.

סיפור האהבה המיוחד של בונבוניירת באצ'י התחיל אי שם בשנת 1922 בעיירה בשם פרוג'ה שבאיטליה. צעירה שעסקה בהכנת שוקולדים החליטה לעשות מחוות אהבה לאהוב ליבה והכינה שוקולד מיוחד שאותו מילאה באגוזי לוז וקראה לו "Cazzuto"(אגרוף באיטלקית) מאחר והשוקולד הזכיר אגרוף בצורתו. לכל בונבוניירה כזו היא צירפה פתקי אהבה שונים על מנת להדגיש את אהבתה הרבה לאהובה.

הכל היה נפלא, חוץ מהשם של המוצר.... הרי שוקולד שכולו רוך ועדינות ושכל נגיסה בו היא טעם בלתי נשכח של מתיקות, לא יכול להיקרא בשם כל כך גס.
לכן, הוחלט לשנות את שמו ל-"Baci"– נשיקה באיטלקית, כי מה יכול לתאר את הטעם הנפלא שלו יותר טוב מזה?

הבונבוניירה מיוצרת במפעל פרוג'ינה, השייך לחברת Perugina האיטלקית.
החברה נוסדה בשנת 1907 והיא נחשבת לאחת מחברות הממתקים החשובות באיטליה.
כיום, החברה הינה חלק מחברת נסטלה העולמית.

לבונבוניירה שלושה טעמים שונים: מריר, חלב ושוקולד לבן ושלושה גדלים שונים.
כל אחד משלושת הטעמים ממולא במרקם אגוזי לוז המוסיפים לטעם הייחודי שלה.

פתקי האהבה שעל הבונבוניירה רשומים בשפות שונות וביניהן: אנגלית, רוסית, סינית, ספרדית ופורטוגזית.

הקסם המיוחד של בונבוניירת באצ'י הוא שזוהי דרך נפלאה להראות לאהובים שלנו את הרגשות שלא ניתן לתאר במילים.

את פרויקט השיווק של הבונבוניירה בארץ הובלנו יחד עם חברת ליימן שליסל בע"מ לקראת ראש השנה ה-תשע"ח.

כחברת קד"מ השקענו מחשבה רבה איך יהיה הכי נכון לשווק את המוצר ואיך לגרום לדיילות להציג את כל סיפור האהבה שעומד מאחוריו בצורה הטובה ביותר מבלי להפוך את זה לפרויקט טעימות סטנדרטי.

הוחלט שהקונספט יהיה קונספט של אירוח, והדיילות יהיו כמו מארחות בנשף יוקרתי.
לשם כך, נתפרו שמלות אלגנטיות ויוקרתיות במיוחד עבור הדיילות והן קיבלו כתרים שיצרו מראה של נסיכה מהאגדות.

הדיילות תודרכו בקפידה לפני תחילת הפעילות, הוסבר להן הסיפור שעומד מאחורי הבונבוניירה והיה דגש רב על בנות ייצוגיות, חייכניות, אדיבות ומאירות פנים שיכולות להעביר ללקוח את הרגש והמתיקות שעומדים מאחורי הבונבוניירה.

קמפיין השיווק בוצע בעשרה סניפים ברשתות שיווק שונות ברחבי הארץ וראה הצלחה גדולה. אחוזי המכירה של הבונבוניירה עלו בצורה משמעותית, והדיילות סיפרו כי האנשים מאוד התלהבו מסיפור האהבה של המוצר והדבר הגביר את רצונם לקנות את הבונבוניירה. 

לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן

תגיות: