ליצירת קשר:
077-4030913

עוד במגזין


הפקת  אירוע "יום האישה הבינלאומי"
הפקת אירוע "יום האישה הבינלאומי"

חברות רבות מבינות את הפוטנציאל הגלום ביום שכזה וחברת "אגן כמיקליים" אכן ניצלה את ההזדמנות בכדי לפרגן לנשות החברה ולצאת מהשגרה, לעזוב את מטלות היום, להירגע, לצחוק, ולתת לעובדות ולהרגיש את החופש...


דיילות אירועים כ"מראה"  של המותג בפני הלקוח
דיילות אירועים כ"מראה" של המותג בפני הלקוח

דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.


שיווק גורילה לגרילה
שיווק גורילה לגרילה

כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.


תהליך השיווק בגרילה
תהליך השיווק בגרילה

רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . . 


שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי
שמונת החטאים של שיווק דיגיטלי

בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.


צ'וקטה VS נוטלה- הקרב על הקו

מי מנצח על המדף??

ביוני 2016 נאלצה חברת ליימן שליסל להיפרד מממרח "נוטלה" של חברת פררו רושה. לאחר 40 שנות עבודה יחד, החליטה חברת פררו האיטלקית – אשר בבעלותה: נוטלה, ביצי קינדר והשוקולד המובחר פררו רושה, לוותר על שירותי היבואן המקומי בישראל "ליימן שליסל" ולהקים נציגות משלהם בארץ על מנת להגדיל את כל הרווחים ופערי "התיווך" מהמוצרים.בעקבות החלטת פררו, נאלצה חברת ליימן שליסל לספוג פגיעה קשה שמוערכת בכ-500 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף להפרד מ"מותגי- הדגל" של החברה.בתשובה למהלך של פררו, החליטה ליימן שליסל לשווק ממרח שוקולד משלה בשם "צ'וקטה".

צ'וקטה VS  נוטלה- הקרב על הקו

ביוני 2016 נאלצה חברת ליימן שליסל להיפרד מממרח "נוטלה" של חברת פררו רושה. לאחר 40 שנות עבודה יחד, החליטה חברת פררו האיטלקית – אשר בבעלותה: נוטלה, ביצי קינדר והשוקולד המובחר פררו רושה, לוותר על שירותי היבואן המקומי בישראל "ליימן שליסל" ולהקים נציגות משלהם בארץ  על מנת להגדיל את כל הרווחים ופערי "התיווך" מהמוצרים.

בעקבות החלטת פררו, נאלצה חברת ליימן שליסל לספוג פגיעה קשה שמוערכת בכ-500 מיליון שקלים בשנה, ובנוסף להפרד מ"מותגי- הדגל" של החברה.

בתשובה למהלך של פררו, החליטה ליימן שליסל לשווק ממרח שוקולד משלה בשם "צ'וקטה".

מדובר בממרח אגוזי לוז המיוצר במיוחד עבור חברת ליימן שליסל על ידי חברת "נאטרה מאלה" מבלגיה- חברה עם למעלה מ -40 שנים של היסטוריה ומוניטין בתחום השוקולד, המתקנים המודרניים של נטרה במאל (בלגיה) מייצרים עבור מעל 400 מפיצים בעולם את מיטב השוקולד הבלגי המסורתי עם חדשנות ומוצרים חדשים.

שוקולד צ'וקטה מכיל 13% אגוזי לוז ו-5.5% אבקת קקאו. הוא מגיע בשני טעמים: ממרח שוקולד חלב, וממרח שוקולד חלב מעורב עם שוקולד לבן.

הדבר שמייחד את צ'וקטה עבור הצרכן הישראלי הוא העובדה שגם מי שמקפיד על כשרות מהודרת יותר יכול להנות משוקולד פרווה טעים במיוחד בהכשר בד"צ.

גם מבחינת המחיר, הממרח זוכה להצלחה רבה ביחס לממרחי שוקולד אחרים.
צנצנת של 350 גרם עולה כ-6.90 ₪ ברשתות השיווק השונות, וצנצנת של 700 גרם עולה כ- 14.90 ₪ בלבד.

את פעילות הקד"מ עבור הממרח הפקידה חברת ליימן שליסל בידי "הולמרקום", והפרויקט נמשך כבר כמה חודשים.

את המוצר אנו מקדמים על ידי פעילויות "טעימות" במגוון גדול של רשתות שיווק נבחרות בפריסה ארצית – החל מבאר שבע בירת הדרום ועד כרמיאל שבצפון. במהלך כל שבוע מתקיימת פעילות של בין 10-15 נקודות שבועיות ברשתות השיווק מובילות ברחבי הארץ. דיילות טעימות מציעות ללקוחות להתנסות בשוקולד החדש באופן לא אמצעי.

למעשה, באמצעות הדיילות ניתן לעורר ולייצר צורך אצל הצרכנים ולעורר למעשה גירויים חיצוניים. בנוסף, הדיילות בנקודות המכירה נותנות מענה משולם מסירת מידע ופרטים אודות המוצר. הדיילות מסבירות את היתרונות והתועלות של המוצר וע"י כך מעודדת את הלקוח לרכוש את המותג ובנוסף "מחזקת" את דעתו של הלקוח כלפי המותג .

לסיכום: פעילויות קד"מ טעימות ונוכחות דיילות בנקודות מכירה חשובה ומשפיעה על צרכנים, גם באופן ישיר וגם באופן עקיף, כך שינתן ערך מוסף לחוויית הקניה כזה שייחרט בזיכרונו לפחות עד הביקור הבא שלו בנקודת במכירה.

הדיילים מקבלים הדרכה מסודרת לפני תחילת הפעילות, שבה מוסבר כל המידע על המוצר, מחירים, כשרות, רכיבים וכו', ואנו שמים דגש רב על כך שהדיילים יהיו אדיבים, מאירי פנים, חייכנים וכן מקצועיים מבחינת הידע לגבי הממרח והחברה.

המוצר זוכה להצלחה רבה ונחטף מהמדפים בזכות יתרונותיו הרבים:
1. המחיר המשתלם עבור צנצנת קטנה/גדולה של הממרח.
2. כשרות המוצר – ישנו ממרח חלבי בהכשר הרבנות הראשית לישראל, וישנו ממרח פרווה בהשגחת הבד"צ והיופי הוא שהטעם זהה!
3. הטעם הנפלא של שוקולד בלגי העשיר באגוזי לוז .

תגיות: