בשנים האחרונים עקב ריבוי הטכנולוגיות השונות ירדה האפקטיביות של שיטות השיווק הקונבנציונליות, הלקוחות היום מתעלמים מהפרסומות בטלוויזיה, חוסמים באנרים באינטרנט ועוד. על כן נולד צורך חדש של עסקים לקיים דיאלוג עם קהל המטרה, דיאלוג אשר יפנה אל הלקוח באופן אישי וימנע ממנו להתעלם ממנו, לשם כך נוצר השיווק החוויתי.
החלטתם לצאת לקמפיין קידום מכירות, קד"מ חוויתי, קד"מ תדמיתי או השקה של מוצר?, קמפיינים מהן אלה הם דרך מעולה להעביר מסרים בצורה ממוקדת לקהל המטרה. כעת עלייך להחליט מה האסטרטגיה והמסר שאתה מעוניין להעביר.
קד"מ הינו אחד מאסטרטגיות השיווק החזקות והחשובות של ימינו אשר באמצעותו יכולה החברה לבדל את מוצריה מין המתחרים, להגדיל מחזור מכירות ולהגדיל את נכסיות המותג שלה באמצעות יצירת חוויות.
במהלך השנים האחרונות ראינו זמנים של מחזורים רבים של מעלה ומטה בשוק ההפקת אירועים, חברות נוטות לחשוב שברגע שהשוק פונה מטה זה הזמן להוריד את כל האירועים והמפגשים המתוכננים כולל תערוכות, תוכניות תמריצים ואירועי לקוח.
אחד הכלים החשובים ביותר למנהל שיווק הינו הקידום מכירות. על מנת שקידום מכירות באמת יביא לתוצאה המבוקשת, נדרש לפרט את כלי הקד"מ, כך נאיר על התאמה בין הכלי לבין המטרה. ישנה חשיבות רבה להפעלת מספר רב של כלים אשר מעבירים מסר אחיד וזהה ובכך מגדילים את החשיפה למוצר ולארגון.
במציאות היומיומית שבה אנו נמצאים, מרבית החברות מתחרות זו מול זו אודות תשומת ליבם של לקוחותיהם הפוטנציאלים, והכל על מנת למכור מוצרים/ שירותים רבים יותר.
דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה.