אז מדוע כל כך חשובה בחירת הדיילים בעולם האירועים? האם אופי האירוע צריך להתאים לאופי הדייל? כיצד נדע לשבץ את הדיילים הנכונים לאירוע שלנו?
דיילי האירועים הם אלו שיכולים להפוך את האירוע ליותר מוצלח, מכירתי, מעניין, כייפי, חוויתי, אירוע שייחקק בזיכרון האורחים לטווח הרחוק, וישדרג את תדמית החברה, ולעיתים מאוד חריגים גם עלול ליצור מצב הפיך. הדיילים משתלבים בתפקידים שונים החל מקבלת פנים לבאי האירוע, קבלת קהל ברישומים, חלוקת מתנות/ גימיקים שיווקיים, חומר רלוונטי לאותה פעילות ומתן מענה לשאלות והכוונה. הדיילים אחראיים להסביר ולייצג את האירוע כפי שתודרכו בתחילת הפעילות, על הדיילים מוטלת האחריות ליצור מגע חיובי עם הלקוחות. בעת האירוע הם הופכים לעובדים אשר מייצגים את החברה, ויוצרים את הרושם שבו אורחי האירוע יזכרו מן החברה.
חשוב לשים דגש כי הדיילים באירוע עוברים תדרוך מקצועי אודות החברה מבעוד מועד, וזאת בכדי ליצור ייחוס שהינם עובדים מטעם החברה ואינם עובדים חיצוניים כלל. יתרה מזאת, קיימת חשיבות רבה מאוד שהדיילים יהיו אסרטיביים, בטוחים בעצמם, נחושים, ידעו לעבוד בשת"פ ויכוונו לתקשורת בינאישית גבוהה . ישנם אירועים המופקים בסטייל הדורש אישיות מסוימת בעבודה באירוע, לא כל אירוע מתאים לכל אופי, האירועים שונים אחד מהשני בתוכן, במהות, ברעיון השיווקי שמנסים ליצור וכמובן באוכלוסיית אורחי האירוח, על כן, קיים צורך אנושי מסוים וספציפי בכל אירוע כזה או אחר .
ראוי לציין כי רוב חברות הדיילות לאירועים בארץ מעסיקות הון אנושי מגוון משכבת גילאים של אחרי צבא ועד סטודנטים לאחר התואר. כל אחד מהם מגיע ממקום אחר, מרקע שונה, עם ידע וניסיון בתחומים שונים, חשוב להתאים את "הכפפה ליד" בבחירת האנשים הנכונים לאירועים מתאימים, ע"י כך נקבל גוון חיובי, מרענן וחדש לתחום האירועים.
"הולמרקום מערכות שיווק מתקדמות", היא למעשה חברה קד"מ אשר מתמחה בגיוס כוח האדם שלה בתחום הדיילות על היבטיו. דיילות לפרויקט מכירות, הדמיה, אירוע עסקי, כנסים, אירועי חברה, השקות, תערוכות והפקות שונות. העבודה נעשית בסביבה צעירה, דינמית ואדיבה תוך שיתוף פעולה ואינטראקציה מלאה עם קהל היעד בכל פרויקט לגופו .
על כן נאמר, כי תפקיד הדיילים באירוע הינו מגוון, חשוב ובעל ערך מוסף ועצום לחברה . אם לא נדע לבחור נכון את האנשים המתאימים המספקים "כעובדים מדומים" של העסק אותו אנו מייצגים, אנו עלולים לגרום ליצירת רושם כוזב, תודעה שלילית ואובדן הערך השיווקי אותו אנו מנסים ליצור באירועים אלו .