אחרי ההצלחה הגדולה והעולמית של קמפיין המותג -"evian" מותג המים לשתייה המוביל בעולם. הקמפיין המדובר שהעביר את המסר “לחיות צעיר” , אשר כבש את מסכי הקולנוע והטלוויזיה בארץ ובעולם, המותג "evian" – משיק את ""evian playgroun– מתחם שעשועים מיוחד שנבנה ועוצב עבור שימושם של המבוגרים, אלה המעוניינים לקחת פסק זמן משגרת היומיום ולרגע אחד "לברוח" ולחזור לימי הילדות, לימים של תמימות, שמחת חיים והנאות נשכחות.
מותג המים מינרליים היוקרתי שלevian מגיע אלינו למעשה היישר מהאלפים הצרפתיים. טיבם ויחודם של המים נובע מכך שבמשך 15 שנים המים המחלחלים בשכבות גיאולוגיות עוברים תהליך טבעי של סינון וטיהור וסופחים את המינרלים מהקרקע. תהליך זה בעצם מעניק את התוצאה של מים מינרלים טבעיים וטהורים בעלי איזון מינרלי מושלם לגוף האדם, החיוני לשמירה על חיות הגוף והנפש.
המתחם החדשני של "evian" מגיע אלינו לישראל לאחר הצלחה גדולה באנגליה, אוסטרליה ודובאי, היישר לקיץ הישראלי והוא עתיד לבקר בשלושת הערים הדולות והמרכזיות בישראל: תל אביב- נמל ת"א, ירושלים- מתחם התחנה וחיפה- חוף דדו לתקופה של 10 ימים בכל עיר.
evian הוא מותג המים מינרליים יוקרתי הנמכר ביותר בעולם, נמכר במעל 120 מדינות ב5 יבשות שונות. המותג מוכר מפרסומות ידועות בהצלחתן וחסויות לטורנירים מפורסמים כגון: רולאן גרוס, ווימבלדון וגראנד סלאם. לאורך שנים ה"אני מאמין" של המותג הינו, שחדוות הנעורים אינה עניין של גיל, אלא הלך רוח. לחיות צעיר זה מעבר לחיים בריאים ותזונה נכונה זה לגלות את הילד שבך כל יום מחדש, ועכשיו גם כאן בישראל.
כמובן שאת כל נושא ניהול כוח האדם והדיילות אשר תיפעלו בשוטף את המתחם ולקחו חלק ומשמעותי בפרוייקט ביצעה חברת הולמרקום, אשר לה ניסיון עשיר בפרויקטים מסוג זה בפריסה ארצית.