"סופר קופיקס" מציעה לצרכנים מוצרים איכותיים, טריים ובמחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה משודרגת ומהירה בסטנדרט גבוה, נקי, ומעוצב.קונספט צרכני חדש המוביל שינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת, חכמה , חסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים.
קרון "קופיקס" המוצב בכניסה לכל סניף, מעצים את חווית הביקור בסופר ומציע את מגוון המוצרים שבתפריט בתי הקפה של קופיקס, לקונים ברשת הסופרים.
סופר קופיקס מציעה לצרכנים מגוון של למעלה מ-700 מוצרים המובילים את סל הקניות המשפחתי ב-5 שקלים. מגוון המוצרים ברשת מורכב הן ממותגים ידועים והן ממותג פרטי תוך הקפדה על כך שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם.
אבי כץ, יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס: "הסניפים של "סופר קופיקס" זוכים להצלחה בקרב קהל היעד שהבין שהחיסכון הנכון נמצא בקניה חכמה""קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, והיא עושה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ההצלחה של סניפי סופר קופיקס היא חד משמעית ומעודדת אותנו לפתוח במהירות סניפים נוספים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח.
חיים אהרון – מנכ"ל רשת קופיקס וסופר קופיקס:
רשת סופר קופיקס מציעה ללקוחות חוויית קניה לצד קניה משתלמת וחסכונית במחיר אחיד. בעקבות הביקוש הרב אנו מאיצים את קצב פתיחת הסניפים בכל רחבי הארץ, על מנת לאפשר לכולם להינות
הרשת מתכננת לפתוח כ-100 סניפים במרכזי הערים ובפריפריה
חברת קופיקס החליטה להשיק את הקונספט החנויות בארץ בחודשי הקיץ 2016 בנתניה, אור יהודה, באר שבע, גבעת שמואל והיד עוד נטויה .
ובחרה לעשות זאת באמצעות דיילות קד"מ בסניף וסביבתו,ע"י חלוקת טעימות לעוברים ושבים, הרשמה לחברי מועדון, והסברה ללקוחות על הסניף.
כמו כן התקיים אירוע חגיגי במקום עם מוזיקה, וצלם מגנטים שהשאיר מזכרת ללקוחות קופיקס מאירוע הפתיחה
בכדי שהפעילות הזו תהיה אפקטיבית ומוצלחת היה צריך לקחת בחשבון שלושה אלמנטים עיקריים: תזמון, מיקום ודיילים.
מבחינת הדיילים: הדיילים נבחרו בקפידה על ידי חברת הקד"מ על מנת שיהיו ייצוגיים, אנרגטיים ובעלי אוריינטציה טכנולוגית ומכרתית. הדיילים שנבחרו היוו את הפנים של המוצר בכך שהציגו לילדים כיצד משחקים במשחק, הסבירו על היתרונות שלו ומכרו את המוצר להורים.
שילוב מוצלח של האלמנטים הנ"ל הביא לכך שהפעילות הייתה מוצלחת, אפקטיבית ועשתה גלי מכירה ממושכים. את הפעילות ביצעה בפועל חברת 'הולמרקום', אשר הינה חברה בעלת ניסיון עשיר בפעילויות קד"מ חווייתיים בפריסה ארצית גדולה.
לצפיה בתמונות מהפעילות: לחץ כאן