עסקים קטנים ששוכרים עובדים כדי למלא משרות מכירה לעיתים קרובות מבזבזים זמן רב בחיפושים אחר אנשים מתוך התעשייה שכבר מכרו אותם שירותים או מוצרים שהחברה כבר מוכרת. הרציונאל הוא שלמעשה זמן ההכשרה של העובד החדש שבא מתוך התעשייה יהיה נמוך או אפילו לא יהיה כלל צורך מאשר אדם ש"הוצנח" לתפקיד ללא כל רקע בתחום, (כמובן שהכוונה למכירת שירות או מוצר כאחד).
מכירות היא אמנות, ישנו חלק פאסיבי, חלק אסרטיבי אם אתם מאזנים את הכריזמה והשכנוע של איש מכירות מוצלח אתם תצליחו למכור שלגוני קטשופ לאישה בכפפות (למרות שמומלץ כמובן משהו קצת יותר מעשי). המשיכו לקרוא את הטיפים לאנשי מכירות שלנו כדי לגלות כיצד לטפח את האמינות, נוכחות אסרטיבית ולהסתכל במבט מפוקח ואופטימי יותר על המכירות שלכם.
ישנם רק שלושה דרכים למכור יותר, לעשות יותר את הדבר הנכון ופחות את הלא נכון או את שניהם. כל איש מכירות מוצלח יודע שיש כישורים וגישות רבים שתורמים להצלחה שלהם, אך ישנם שנים עשר תכונות קריטיות שאנשי מכירות מוצלחים שילבו באסטרטגיית המכירה שלהם.
מה באמת חשוב ללקוח במעמד המכירה? כמה באמת אתה בקיא ביתרונות המוצר? איך להוביל את הלקוח לסגירת עסקה? איך נמזער את הסירובים וניצור יותר עסקאות/ מכירות ?
בכל פעולת שיווק קיים הסיכון לטעויות, במיוחד כיום בעידן הטכנולוגי שהכל בו ניהיה "אינסטנט" וכל העולם חשוף לפעולות אונליין. ישנם מספר חטאים שתחום השיווק הדיגיטלי חטאים שלא... מומלץ לעשות.
כבעל עסק הגיע השלב בו אתם מחליטים כי ברצונכם לעלות שלב ולהגדיל את העסק על כל המשתמע מכך ואינכם יודעים בדיוק כיצד. בשיווק ישנם דרכים רבות ואסטרטגיות שונות ויש לדעת לייצר תוכנית עבודה לאורך טווח שתכלול את כל היבטי השיווק מקהל יעד ועד הדרך והתוצאה המיוחלת.
רבים שניגשים לפעולות השיווק נאלצים להטלבט באיזו אסטרטגיה לנקוט? חלק מפעולות ופעילי שיווק הגרילה נועד ליצירה וקליעה לאסטרטגיה הנכונה וכך זה מתחיל. . .
כל בעל עסק היה מעוניין להגדיל את היקף המכירות של העסק שלו, הבעיה מצויה בדרך להגיע ליעד. לא כל אחד יודע כיצד לעשות זאת ולהגיע ליעד. מאמר זה מוקדש לכם לאלה שאינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה. הקדישו 8 דקות של עיון והתחילו לשנות את עתיד העסק.